fredag 24. desember 2010

Årets siste julekort??

Jeg tror nok at dette blir årets siste julekort. Jeg burde ha laget fler, men nå er jula allerede i gang så jeg får heller satse på å være tidligere ute neste år...;-)
Jeg har malt en Magnolia-snømann. Jeg synes denne er så søøøt! Ellers så har jeg gjort lite med kortet. Jeg synes arket er dekorativt i seg selv og følte derfor at det ikke var nødvendig med masse stæsj. Jeg har hatt på et par snø-split-binders. God jul skiltet er limt på med 3D-puter.



Dette kortet har jeg med i utfordringen hos That`s just so cute,  hvor temaet er snø og snømenn.

GOD JUL!

4 kommentarer:

  1. et kjempesøtt stempel og et flott julekort. fint med det arket med swirler på.
    takk for at du deltar.
    ønsker deg og dine en riktig god jul og et godt nytt år. klem pia

    SvarSlett
  2. for en knallskjønn snømann=) herlig oppsett

    takk for ditt bidrag=)

    SvarSlett
  3. Litt deint å lage julekort nå ja, eller kanskje veldig tidlig nå i min skrivende stund..hihi..:)
    Uansett et kjempefint kort du har laget til Camilla sin bursdagsutfordring. Den søteste snømannen da :)
    Tusen takk for at du deltar hos oss.
    Godt nytt år!!
    Klem Gunn-Elin :)

    SvarSlett