tirsdag 16. november 2010

julekort

Jeg var på juleverksted på fredag. Jeg hadde med meg et halvferdig kort fra helgen før som jeg gjorde ferdig denne kvelden. Det var en kjempekoselig kveld! Hyggelig å holde på med såmt sammen med andre, og så får man jo litt tips og råd samtidig:-)
Jeg lagde et kort til, men det legger jeg ut litt senere.




Tagen er designet av Gudrun Loennecken for Minnehjørnet. Arkene har jeg dessverre mistet litt oversikten over hvem som har laget/hvor jeg har kjøpt dem... Blomstene er fra iamroses og de har jeg hatt litt glitter på. Glitteret var "gjennomsiktig", men ble sølvfarget på de hvite blostene og gullfarget på den røde:-) hmm. Bladene er en dies. Snøstjernene er en Martha Stewart-puncher som jeg har limt på litt glitter og en halvperle. Svirlene er også fra noen dieser jeg har kjørt ut. Jeg synes det er så koselig med de arkene med julesanger. Kortet blir jo veldig julete av det:-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar