søndag 10. oktober 2010

Safari-kort

Nå har jeg fått meg Epic Six:-) Samboeren sponsa, og jeg er kjempefornøyd!
Da måtte jeg selvfølgelig lage et kort, og denne gangen ville jeg lage et Afrika-inspirert kort.
Vi har vært i Sør-Afrika to ganger. Et fantastisk land som jeg anbefaler til alle! Vi var på safari i Sabi Sand som ligger i Krügerparken, Sør-Afrikas største nasjonalpark. Der ble vi kjørt rundt i åpne biler og så utrolig mange flotte dyr! Fyren på dette bildet gikk bare et par meter fra bilden vi satt i, og vi fulgte han ganske lenge. Han var en stor leopard med mye muskler. Er han ikke flott?




Jeg har laget et brettekort med to "dører". 

4 kommentarer:

  1. Han der har jeg sett før! :-)

    SvarSlett
  2. Kjempe kult kort Mirjam. Du har jo laget mange fine kort. Velkommen inn i kort og blogg verden;)
    Klem Veronica

    SvarSlett
  3. Tusen takk! Bildene av kortet ble litt mørke, men det er gøy å bruke bilder vi har tatt selv:-)
    Mirjam

    SvarSlett