fredag 8. oktober 2010

Babykort

Jeg har laget et babykort til en liten jente som snart blir født, og det må jo selvfølgelig være rosa:-)
Jeg hadde dessverre ikke rosa maling, så derfor er bamsen malt lilla. Må få kjøpt meg flere farger etterhvert, men jeg har veeeldig lyst til å male med Distress Ink refill så jeg venter til jeg skal til Bikuben en gang. Utrolig hvor stor prisforskjell det er på dette! Butikkene i området hvor jeg bor er sååå dyre i forhold til Bikuben. Distress inkene koster faktisk dobbelt så mye her.
Nå gled jeg litt ut fra det jeg skulle skrive om, nemlig kortet. Fort gjort:-) hehe
Jeg husker dessverre ikke hvor jeg har kjøpt arket.



Jeg liker å pynte litt inni kortene også. Jeg har brukt et dikt jeg fant i en bok (ord som gaver). Det sto ikke navn på noen forfatter, så jeg vet ikke hvem som har skrevet det.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar