mandag 27. juni 2011

Bunadskort

Jeg fikk i bestlling å lage et kort hvor det ville være synlig at konfirmanten hadde fått bunad i konfirmasjonsgave, og da endte jeg med dette kortet.
Jeg fant et bilde av et slikt kort på scrapping.no sine sider, laget av ei som heter supermelissa. Dessverre har jeg ikke klart å finne ut om hun har en bloggadresse, så jeg får ikke linket videre til bloggen hennes for å få gitt henne æren for dette kortet.

Jeg ble veldig fornøyd med kortet selv...;-) Jeg har selvfølgelig ikke laget det helt likt som hennes (bare nesten...), og jeg hadde ikke noen mal å jobbe etter så jeg har forsøkt å snekre det sammen på egenhånd;-)



3 kommentarer:

  1. For eit nydelig kort!! Du har all grunn til å vera stolt over resultatet :)

    SvarSlett
  2. Wow ! So flott kort:)
    Eg likte ditt beire enn Supermelissa sitt. For eg e større fan av grønt, enn blått ..

    SvarSlett
  3. Hei!
    Hærlighet førr et nydelig kort!!
    OMG!!!

    Ha ei flott uke!

    klem

    SvarSlett