søndag 15. mai 2011

God klem

Jeg og ei venninne lagde kort på fredag. Veldig gøy å holde på med dette sammen med noen:-)
Arkene er fra Maja Design. Stempelet er fra Kreativ hobby. Bladene har jeg brukt en Magnolia-dies for å lage og det er brukt en Martha Stewart punch for å lage borden.
En del av arkene har jeg brukt kantskrape på, og alle arkene er svertet i kantene. På blomstene har jeg brukt litt Glimmer Mist, men det synes ikke så godt på bildene. Ellers så har jeg pyntet med litt bling og blonder.



Kortet er med i følgende utfordringer:
Creative Inspirations: Glitzy and bling
Scrapperiket: Bursdag
Paper Sundaes: Birthday

Ønsker dere alle en fin dag!
Wish you all a wonderful day!

11 kommentarer:

  1. Eine wunderschöne Anfertigung...sehr schön...
    LG: Karin

    SvarSlett
  2. This is so adorable, love the design, image and your embellishmets. Thank you for joining us at Creative Inspirations this week.
    Hugs
    Suzi

    SvarSlett
  3. truly beautiful...fab layout too.

    Thanks for joining us at Paper sundaes this week.

    Fi
    x

    SvarSlett
  4. Nydelig kort! -super-flott motiv og lekkert dekorert -flotte de blå og hvite blomstene
    Go klem, Tove

    SvarSlett
  5. Så nydelig kort :o)

    Takk for at du deltar hos Creative inspirations denne gangen

    Bea

    SvarSlett
  6. oh this is one gorgeous card love the image,bless you for playing at creative inspirations this week hugs cheryl xx

    SvarSlett
  7. WOW, nyyydelig flott pyntet kort du har laget :D Tusen takk for at du deltar på utfordringen vår, hilsen Unni på Scrapperiket :D

    SvarSlett
  8. Very vintage looking,love the use of the photo in the center. Thanks for joining us this week at Paper Sundaes!

    SvarSlett
  9. ÅÅÅÅH Så nydelig dette var! Forelsket meg med en gang!


    Carina
    NSHK

    SvarSlett
  10. Dette var skikkelig lekkert!
    Takk for at du deltar hos NordSalten hobbyklubb!

    Klem Mari- DT NSHK

    SvarSlett