fredag 18. mars 2011

Pudder, slalom, nypreppa...

Samboeren har nylig hatt bursdag, så i den forbindelse lagde jeg et kort til han.
Skikjøreren på bildet er av samboeren min. Bildet tok jeg på en tur i Hemsedal:-) Jeg har lagt på et filter på bildet i Photoshop og gjort det om til svart/hvitt. Ellers har jeg valgt farger som er nøytrale på kortet. Skikjørerarket fra Papirdesign,  falt jeg helt for når jeg var på messa på Hellerud. Det passet jo midt i blinken til et kort til en friluftmann:-)
Klokkearket er fra Maja Design. Stempelet fra Kreativ Hobby. Filmstripa er fra Tim Holtz.





Jeg har med kortet i følgende konkuranser:

Paper Sundaes: Keep it simple
Scrap' a'Long: Bursdag

Ha en fin helg!

7 kommentarer:

  1. Sagolikt! Så häftigt och en riktigt kul tolkning av skissen! Tack för att du deltar hos Scrappekammeret och lycka till!

    Kram
    Linda K

    SvarSlett
  2. this is very pretty...thanks for joining us at Paper sundaes this week.

    Fi

    SvarSlett
  3. Ordentlig stilig kort:-D Klem E

    SvarSlett
  4. stilig kort!! flott med ordene du har fremhevet!!
    takk for at du deltar hos Scrap`a`long.
    klem Lise

    SvarSlett
  5. Fabulous layout !

    Thank you for joining us at Papertake Weekly this week.

    Hugs,

    Jo x

    SvarSlett
  6. Skikkelig tøft kort dette!

    Takk for at du deltar på Scrap'a'Longs utfordring denne gangen og velkommen igjen

    Klem

    Carina

    SvarSlett